Avatar billede berbailey Praktikant
01. november 2021 - 16:42 Der er 3 kommentarer

Sådan finder du radiokoden til min Skoda-radio

Jeg ejede en låst radio. Serien er SKZAZ5L5923123. Kan nogen lære mig, hvordan man får oplåsningskoden til den?
01. november 2021 - 17:42 #1
Havde et lignende problem på min Ford Mondeo.

Tog den ned til forhandleren, forklarede ham sagen,og i løbet af 2 minutter havde han koden (og den har spillet upåklageligt lige siden !)..
Avatar billede milter Ekspert
01. november 2021 - 19:52 #2
Snestrup2000 har helt sikkert ret. Jeg fik selv koden til min Lagunas radio via en Renaultforhandler
Avatar billede Rod Uchiha Praktikant
02. november 2021 - 13:25 #3
Radiodekodere er nu tilgængelige online. Et godt firma er https://www.radiocodeking.co.uk/skoda-radio-codes, da de leverer disse radiokoder til en billigere pris.