Avatar billede per2edb Guru
13. september 2022 - 14:20 Der er 8 kommentarer

Project 13 Produkt nøgle

Jeg købte MS Project 13 for år tilbage fra
Lion-Softwares.co.uk
Nu skal jeg have det op at køre igen men produkt nøglen virker ikke mere
Lion-Softwares.co.uk  svarer ikke på mine mailer så nu er jeg lost

Jeg kan se på nettet man kan købe nøgler
Har i erfaring med om det virker
Hvorfra får man nøglen bedst?????
Avatar billede INK Ekspert
13. september 2022 - 19:23 #1
Avatar billede per2edb Guru
13. september 2022 - 20:04 #2
Tak for svaret men jeg har ikke Project 2021,
Kun Project 13 der er næsten gratis
Avatar billede INK Ekspert
13. september 2022 - 20:13 #3
Nu er disse udgaver nyere. Ikke gratis, men dog til en overkommelig pris:
https://www.productkeys.dk/produkt/microsoft-project-2016-professional-pc/
13. september 2022 - 23:55 #4
ikke købt fra productkeys.dk
købt en Windows 10 fik aldrig noget fra dem
13. september 2022 - 23:58 #5
prøv log ind på din computer med en administratorkonto.
Skriv i søgefeltet
cmd.exe
Klik med højre museknap på cmd.exe og vælg "Kør som administrator"
Skift til den mappe, hvor Microsoft Office er installeret.
Hvis du kører et 32bit Office på et 32bit Windows eller et 64bit Office på et 64bit Windows, skal du indtaste
cd \Program Files\Microsoft Office\Office15
hvis du kører et 32-bit Office på en 64-bit Windows, skal du indtaste
cd \Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15
Gå ind
cscript ospp.vbs /sethst:ug-kms.uni-goettingen.de for at oprette forbindelse til vores KMS-server
Kom endelig ind
cscript ospp.vbs /act for at fuldføre aktiveringsprocessen
Avatar billede INK Ekspert
14. september 2022 - 07:35 #6
#4
Jeg har gennem de seneste 3 år købt ca 20 licenser. Alle blev leveret uden problemer. Ved køb oprettes en kundekonto og du får straks licensen på skærmen.
Mails kan gå tabt i spamfilter osv. Da du reklamerede den manglende leverance, fik du så en god service?
14. september 2022 - 11:19 #7
# 6 jeg skriv en mail til dem vi vente ikke tilbage 4 mailes
14. september 2022 - 11:20 #8
købt en Officepakke.dk
det dur