Avatar billede gerhardpet Seniormester
02. november 2021 - 12:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Docs skabelon

Jeg prøver at oprette en skabelon til et privat brev i Google Docs, således at jeg er fri for hver gang at skulle skrive mit navn, adresse etc. etc. Er der en eller anden, der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre?
Avatar billede INK Ekspert
02. november 2021 - 13:32 #1
Avatar billede gerhardpet Seniormester
02. november 2021 - 16:34 #2
Hej. Tak for dit forslag. Det er forsøgt, men det virker desværre ikke for mig. Der står blot at jeg skal gemme filen, men ikke hvordan den kommer ind på skabelon galleriet.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
02. november 2021 - 16:50 #3
Nu er jeg nået så vidt at indse, at jeg skal have Google Workspace (tidligere kaldet g suite) for at kunne oprette en skabelon i skabelon galleriet. Alle googles programmer som f.eks. docs, sheets, map, fotos, slides etc. er gratis og fungerer fint, men hvis skal have det optimale ud af det og bruge det firmamæssigt, så skal man altså have Google Workspace der åbenbart koster kr 40 per måned. Så ved jeg det
Avatar billede canpolatten Praktikant
18. juli 2022 - 10:18 #4
Hej @gerhardpet

Det ser ud til at en Google Workspace produkterne kan hjælpe dig på vej med en professionel virksomhedsløsning. Det åbner også op for lidt flere muligheder og tilpasning til dine/jeres behov. Danske Apps People er Google Partner og burde kunne hjælpe dig på vej, hvis det er? :-)

https://appspeople.dk/google-workspace/