Avatar billede kristine Juniormester
04. november 2021 - 11:10 Der er 1 løsning

Translate/nedlukning

Hej eksperter!

Min mand og jeg kæmper med et "lille# problem, som nok i virkeligheden er meget enkelt.:

Når man kigger på en side med udenlandsk tekst og ønsker denne oversat til dansk, hvordan henter man så translate programmet ned, uden at behøve at lukke den side man ønsker oversat - altså translate programmet direkte til siden og oversættelse.
På forhånd tak, for den som kan hjælpe.
Avatar billede Mikael Ekspert
04. november 2021 - 14:26 #1
Nu bruger jeg Google Chrome browseren.
Så er det nemt at oversætte fra fx. engelsk til dansk.

I reglen højreklikker man bare et sted i teksten, og vælger "oversæt"

Det virker dog ikke hvis teksten er i et billede, eller en PDF.