Avatar billede ZeBa Ekspert
08. november 2021 - 22:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Photoshop: Append

Hvordan er det, man sætter et antal sider sammen til en "bog" i PS?
Avatar billede ejvindh Ekspert
09. november 2021 - 14:23 #1
Normalt vil man nok sige, at InDesign er bedre til den slags. Særligt nok hvis det skal være en bog med meget tekst.

Men hvis det er en bog som er meget grafisk baseret, kan det åbenbart godt lade sig gøre. Jeg har ikke programmet selv, men fandt følgende youtube video:
https://www.youtube.com/watch?v=Ped-8OzDUjc

Helt grundlæggende: Du samler siderne ved at klikke på Fil-automatiser, og vælger så "Pdf-præsentation" (muligvis oversat lidt anderledes).
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. november 2021 - 14:37 #2
Bog er forkert udtryk, det drejer sig kun om 4-5 sider
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. november 2021 - 14:38 #3
Men 1000 tak for svaret