Avatar billede guldtyr Novice
12. november 2021 - 16:40 Der er 5 kommentarer

mit spil lagger,!! hjælp!!!!!

Hej Folkens.

jeg har for noget tid siden bygget min første com.

jeg spiller car mehanic sim. 2021 og den er begyndt at lagge helt vildt, jeg startede med at spille det virkede det fint, men efter jeg har installeret programmer til grafikkort, bundkort er det begyndt.

jeg har prøvet at goggle mig frem til hvad jeg kan gøre ved det og har os prøvet at ændre det jeg kunne finde ud a.¨

jeg skal dog lige sige jeg på ingen måde er en computer haj..( kunne tænde indtil jeg prøvede at samle en selv)

Håber der er en der kan hjælpe mig i mål.

på forhånd tak

/guldtyr
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. november 2021 - 16:34 #1
Prøv at list hvilke enheder du har i din maskine?
Hvis du f.eks. har et Nvidia GeForce grafikkort, så har den en mulighed, hvor den forsøger at indstille de optimale indstillinger for dit setup.
I nogle tilfælde har jeg selv oplevet, at de optimale settings, gav dårlig performance.
Så jeg har justeret dem en smule ned.
Men tror du skal give lidt flere informationer, for at de kloge hoveder kan komme med inputs.
Avatar billede guldtyr Novice
13. november 2021 - 18:44 #2
jeg har et PNY geforce 3060 rtx , msi mpg x 570 bundkort, 16 gb corsir venegance ram , ryden 7 5800x processer..

den har forslået den optimale indstilling for det, men selvom jeg retter ned i skygger , farve osv så lagger den stadig.
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. november 2021 - 18:53 #3
Er det kun i det pågældende spil?
Eller har du samme oplevelse i andre spil også?
Avatar billede guldtyr Novice
13. november 2021 - 18:57 #4
kun det pågælende spil
Avatar billede guldtyr Novice
13. november 2021 - 21:03 #5
jeg kan se at GTA 5 os lagger voldsomt