Avatar billede larsgrau Forsker
15. november 2021 - 15:36 Der er 1 kommentar

Kopier line fra en value til den kommer igen

Hej

Jeg har en tabel hvor der er en masse liner i, og jeg kunne godt tænke at kopier alle de liner som er mellem to line hvor den starter med en value som er bestemt i forvejen ekc x9, så den skal kopier alle liner med X9 og den næste line som starte med x9.

Jeg har ikke den fjerne anelse om hvor sådan en forespørgelse eller VBA kode kunne se ud

Nogen som har en god ide det det ?
Avatar billede Gustav Ekspert
15. november 2021 - 16:09 #1
Åbn tabellen som et recordset, gå til første post, og loop derefter ned gennem posterne. Når du ser X9, så start med at kopiere posterne en for en, mens du looper videre. Når du møder X9 igen, så stop kopieringen og luk recordsettet.