Avatar billede jesperodde Mester
17. november 2021 - 12:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alt for mange gmails

Hvem har en nem metode til at slette myriader af gamle gmails uden at det tager flere dage, med ét skærmbillede af gangen?
Der er jo det, at de fylder en del og dermed tager plads på dit Google drive.
Vh Jesper
Avatar billede madklub Guru
17. november 2021 - 13:55 #1
Du kan søge på mails før fx. 1. Jan 2021:
https://mail.google.com/mail/u/0/#search/before%3A2021%2F1%2F1

Skriv: "before:2021/1/1" i søgefeltet.

Så skal du markere alle vha. afkrydsningsfeltet, og der efter klikke på "Markër alle meddelelser, som matcher denne søgning".

Så kan du slette
Avatar billede kurt54 Ekspert
17. november 2021 - 15:09 #2
Gør det fra thunderbird som er et email klient program.
Avatar billede jesperodde Mester
17. november 2021 - 15:31 #3
Tak til madklubben, det var spot on!