Avatar billede goonerkim Mester
20. november 2021 - 15:04 Der er 6 kommentarer

Behringer link kabel

Har et sæt Behringer højttalere hvor der er sådan et link kabel imellem som ikke er langt nok, findes der en mulighed for at gøre det længere eller har nogen en ide om hvad jeg kan gøre ? Eller hvor jeg evt kan finde et længere et ?

https://community.musictribe.com/discussions/167419/306080/link-cable-for-behringer-50usb-studio-monitors
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. november 2021 - 15:51 #1
Jeg vil med dette samme indrømme at jeg ikke har forstand på disse dele, men har kikket lidt på nettet og har fundet noget du måske kan bruge:

https://www.thomann.de/dk/ledninger_og_stik.html
Avatar billede goonerkim Mester
21. november 2021 - 21:08 #2
Under hvilken kategori mente du at have set det ? Mener det kører på usb interface
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. november 2021 - 21:38 #3
Desværre har jeg ikke forstand på dette - men jeg håber at der er andre her på eksperten, der kan hjælpe dig videre.
Avatar billede goonerkim Mester
21. november 2021 - 21:52 #4
Jeg har heller ikke meget forstand på det, tak for forsøget, vi har en AV Connection butik her i byen, jeg prøver at tage kablet med til dem og måske kan de fortælle mig om den slags kan forlænges. Men lad os se om der melder sig en klog ekspert på banen her i forummet, der er ihvertfald mange dygtige mennesker her generelt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. november 2021 - 23:18 #5
Det lyder rigtig fornuftigt.
Jeg har selv god erfaring med AV Connection.
Avatar billede goonerkim Mester
01. december 2021 - 23:34 #6
Av connection kunne ikke hjælpe, håber der kommer en expert der kan.