Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
25. november 2021 - 15:31 Der er 5 kommentarer

Straffes ved flytning af hotel og url?

Jeg har tænkt mig at flytte min hjemmeside til nyt webhotel og give den et nyt navn.
Vil noget af dette ændre på min SEO, så Google "straffer mig", som det så kønt hedder?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. november 2021 - 16:02 #1
umiddelbart tror jeg på, at google er helt ligeglade med navn på webhotel - men skifte i navn vil nok være lig med nyt domæne, så det er forfra med optjening.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
25. november 2021 - 22:53 #2
Er der andre bud?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
29. november 2021 - 13:57 #3
Det er intet problem i at skifte Hosting, Google vil ikke straffe dig!
MEDMINDRE - du samtidigt skifter dit domæne.

Jeg vil kun tilråde domæne skift i "Desperate" situationer.

Det kan gøres men kræver en masse forberedelse, samt sandsynligvis en del redirects.
Det vil koste på Google, men kun kortvarigt. Derefter vil du have samme (eller bedre placeringer)  ;-)

Men afhænger af, hvad du vil opnå og dit emne på siderne!
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
01. december 2021 - 11:44 #4
Hvordan er det med data i tabeller. Giver disse "Google-points"? Det går nemlig ned ad bakke med antal besøgende på www.regnskabsguiden.dk og så kunne dét måske være en forklaring?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. december 2021 - 14:08 #5
Dem, der tidligere har brugt din guide er måske på fx Dinero nu, og har hjælp direkte der.