Avatar billede Marting Forsker
06. december 2021 - 19:09 Der er 3 kommentarer

sky på diverse ikoner?

Hej

Hvorfor laver Ipad’en sådan en sky på diverse ikoner?

De kan heller ikke  åbens  ?

https://www.dropbox.com/s/c4mkz2t8rodjfmm/Ipad.jpg?dl=0

Hilsen Martin G.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. december 2021 - 19:24 #1
Har du lige haft geninstalleret din tablet? - så vidt jeg ved er det en indikation af en app, du tidligere har haft installeret, men som i øjeblikket ikke er downloaded endnu. Hvis du tapper på den, burde den downloade appen, så "skyen" forsvinder.
Avatar billede Marting Forsker
06. december 2021 - 20:33 #2
Ja det er faktisk min kærestes IPad, lidt rode der er to ipad’er

Noget er på hendes konto, og noget anden på brorens’ konto det er faktisk alt det med skyerne der er på hans konto, når men tapper på de ikoner med skyerne så kommer der den box op som på billedet, og den E-mail  findes ikke mere.

Vi har geninstalleret alt fra den ene til den anden ipad.

https://www.dropbox.com/s/ftz5wv2rdk33sql/Ipad%202.jpg?dl=0

Hilsen Martin G.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. december 2021 - 20:55 #3
Det kan godt være mailen ikke findes mere - men derfor er der stadig en konto hos Apple med den mailadresse som AppleID. Så er spørgsmålet bare om I kan huske password. Apple kan i hvert fald ikke sende et nyt password, siden mailadressen ikke findes.

Ellers skal I fjerne kontoen fra indstillinger, så I kun kører under den ene konto.