Avatar billede Novice-1 Seniormester
16. december 2021 - 11:29 Der er 2 kommentarer

har router til pc -kan mobil også køre over den -selv med ande udbyder - når de er i samme lokale

for det meste er de i samme lokale, undtagen på rejser
så ville jeg måske kunne klare mig med det aller billigste telefon abonnement forbrugsafregnet, det meste af året tænkte jeg

--men hvordan får jeg  i givet fald min smartphone til at bruge/ forbruge ruterens simkort modsat sit eget
--Nåh, er måske alligevel ikke så meget at spare ved det

på forhånd tak
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. december 2021 - 11:42 #1
Hvis routeren laver WiFi netværk, skal du bare forbinde telefonen til dette netværk.
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. december 2021 - 12:33 #2
#1 har ret med data - for telefon, sms, mms er det ikke så simpelt.  Måske understøttes wi-fi-opkald måske ikke.