Avatar billede soenderskov Seniormester
23. december 2021 - 01:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lukning af spørgsmål

hvordan lukker man spørgsmål idag ?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2021 - 08:10 #1
Får du en løsning kan du markere det svar der løste dit problem "marker som løsning". Hvis der ikke kommer en løsning, kan du blot skrive "Ikke løst i en besked, og markere denne som løsning. Der er ikke noget med point længere på eksperten.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2021 - 08:12 #2
Hmm.
Jeg forstår så blot ikke hvorfor du spørger om det???
Du har jo lukket tråde før kan jeg se i din profil.
Avatar billede soenderskov Seniormester
23. december 2021 - 09:45 #3
ja nemlig, men jeg fik den opfattelse at spm. skulle lukkes og synes ikke at kunne forstå den funktion, at markere et svar er jeg helt med på. Det måske bare det andre mener med at lukke et spm :-)

synes nu det gamle eksperten var bedre og nemmere :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. december 2021 - 09:52 #4
#3 Hvis der er en bruger der efter en kommentar, der er markeret som løsning, synes han/hun har noget at bidrage med yderligere, er det meget rart når der er denne mulighed tilstede.