Avatar billede 450025 Ekspert
23. december 2021 - 05:11 Der er 3 kommentarer

Gmail er blitt vanskelig for meg nå

Det går greit og skrive men ttrykker jeg lidt hard på et sted er den veldig var da lukker den bare ned.
Andregange når jeg skriver blir også teksten bare borte - trykker jeg da på Utpost igjen da erhalve posten borte? Og må skrive på nytt det der er borte.
Virker som den ikke husker hva jeg har gjort.
Det er Google chrome - seg har slettet Google helt den blir instalert på nytt og det samme gjentar seg er der noen der har et råd til meg Takk.
Avatar billede 450025 Ekspert
23. december 2021 - 08:14 #1
Det forteller meg lite at en syntes godt om det?  I  Word har jeg ikke Problemer
Kan det være i innstillinger feilen er vetdu noe sa gi gjerne enlyd fra deg.

Det er andre gang jeg skriv dette - det første ble bare borte det . men jeg var ikke logga av Forummet - bare et Taste trykk gjore dette Takkomnoen svare meg. Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2021 - 14:03 #2
Hej Arne.
God jul og nytår.
Jeg bruger ikke GMail så meget til at skrive mails. Men jeg har set en video om at GMail og "insert" tasten kan give nogle problemer. Jeg ved du på grund af dit syn, har omtalt  insert tasten. Så uden jeg kan være 100% sikker, tænker jeg måske det er dine taste vaner der kunne være skyld i problemet.
Ha det godt.
220661
Avatar billede 450025 Ekspert
28. december 2021 - 00:01 #3
Du har nok rett i det du skriver -  nå lukker vi den Private delen her av tråden det var ditt ønske også-
Der er altid en Vinner og en Taoper i slike saker - men lykke til videre-
Takk for den tiden vi har hatt sammen jeg har hatt masse glede også i denne tiden jeg ønsker deg lykke til vider og  ønsker deg et Godt Nytt år-

Hilsen Arne fra Thailand-