Avatar billede milter Ekspert
05. januar 2022 - 20:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Finde "historie" på bestemt webside

Jeg har flere gange været i den situation, at jeg gerne vil finde en bestemt websides komplette historie, dvs. oprettelsesdato og diverse rettelsesdatoer, dvs. ikke bare sidste opdatering. Jeg bruger både Chrome og Edge. Kan det lade sig gøre direkte i browserne eller skal jeg have et specielt program til det?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. januar 2022 - 22:44 #1
https://archive.org/web/

Noget a la dette?
Avatar billede milter Ekspert
06. januar 2022 - 12:45 #2
#1.
Desværre nej, jeg har brugt Waybackmachine i en del år, og jeg har den installeret som en udvidelse i Chrome. Waybackmachine og lignende kan kun bruges, hvis en side aktivt bliver tilføjet af en bruger, dvs. websider og ændringer til dem bliver ikke automatisk registreret i arkivet.
Avatar billede milter Ekspert
19. januar 2022 - 19:32 #3
Jeg lukker tråden.