Avatar billede kurtba Ekspert
08. januar 2022 - 12:05 Der er 2 kommentarer

Se samlet størrelse på en hjemmeside

En hjemmeside jeg bruger en del er formentlig ved at lukke. Derfor vil jeg gerne downloade den komplet, men jeg tror at den fylder endog rigtigt meget. Kan man på en eller anden måde se, hvor meget den ca. fylder.
Jeg er begyndt at downloade den med WinHTTrack, og den har hentet ca. 1.5 gb på 19 timer, så jeg frygter, at jeg aldrig når at blive færdig. Derfor viile jeg gerne se, hvor meget den fylder.
Evt foslag til et program som er hurtigere til at downloade (har 1000 mbit).
Avatar billede kurtba Ekspert
08. januar 2022 - 12:10 #1
Ups - fik postet 2 gange og kan ikke lige se, hvordan jeg sletter. Så venligst ingen svar i denne tråd - kun i den anden!
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2022 - 12:56 #2
En anden mulighed kunne være at gemme hele websiden og dens undersider hos et af de webarkiver, der nævnes i linket herunder.

https://www.guru99.com/best-internet-archive-wayback-machine-alternatives.html