Avatar billede Faxholm Praktikant
15. januar 2022 - 12:12 Der er 2 kommentarer

Problem med med lyd

Har netop købt en Acer Aspire som jeg har tilsluttet mine højtalere.
Det har virket fint i ca. en måned, men nu er det pludseligt holdt op.
På den store højtaler står " Speaker System Powered Subwoofer"
Når jeg tester under "Administrér lydenheder" kommer der lyd fra alle tre højtalere. Men det spiller bare ikke. Hvad er der galt ?
Mvh.
Kurt Faxholm
Avatar billede Faxholm Praktikant
15. januar 2022 - 17:25 #1
Hej Hvis det kun var et spørgsmål om. hvilket ikon der skal trykkes på, tror jeg godt, jeg selv kan løse problemet. Som jeg skrev i mit spørgsmål, har lyden fungeret perfekt i ca. en måned. Så der maværed en fejl, og det var det jeg ønskede en løsning på.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2022 - 18:15 #2
Har man ikke reinstalleret lydkort driver/software om?
-Det sker, hvis du har tilladt, at man skal opdatere driver fra Windows opdatering, så kunne tænkes at Microsoft Windows opdatering har installeret andet?

Hent lydkort/lydkort fra Acer hjemmesiden ved at søge på modellen?