Avatar billede hansa1 Juniormester
17. januar 2022 - 09:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

køb pc

Er den Acer pc-er som Bilka har på tilbud til 4.999 kr. pengene værd.
Den skal bruges til bogføring og alm. kontorarbejde. Spil er lige meget.
Jeg har undersøgt lidt med hensyn til hvor hurtig den er på net og mener ikke den er særlig hurtigt.
Er der nogen der kan hjælpe med råd?.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2022 - 10:02 #1
kan ikke finde acer, men i https://avis.bilka.dk/bilka/sidste-uges-avis/?page=20 er en Lenovo til prisen. Den har fine data (inkl numerisk tastatur). På næste side er en HP til samme pris - jeg vil her vælge Lenovo, da du ikke får brug for 1tb disk, men de 16gb ram er rare at have.
Tilbud udløber dog torsdag...
en uges længere til har https://avis.bilka.dk/bilka/denne-uges-avis/?page=20 Asus til 4.777kr. Der er kun få af dem, og tastatur er til at blive bims over, så den har jeg ikke valgt.
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. januar 2022 - 10:07 #2
#1
Der er en stationær Acer til 4999.
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. januar 2022 - 10:08 #3
Og til trådskaber.
Alle nye PC'er er i princip OK til det du skal bruge den til. Opdateringshastigheden har ikke noget med nettet at gøre, hvis det er det du hentyder til?
Avatar billede fase Professor
17. januar 2022 - 10:18 #4
Den stationære til 4999 kr. opfylder, som det er skrevet i andre indlæg, fint dit behov.
Avatar billede hansa1 Juniormester
17. januar 2022 - 13:20 #5
Tak for jeres svar.
Hvordan slutter man stien
Avatar billede Peter Guru
17. januar 2022 - 14:42 #6
En gang købte jeg en HP med dårlige specifikationer end din og som skulle bruges til det samme. Ingen spil - kun bogføring. Du gør ikke et dårligt køb.
Avatar billede Asky Forsker
19. januar 2022 - 16:26 #7
Hos firmaet Refurb sælger man brugte top-computere, der har været i firmaer og offentlige institutuoner. Jeg købte tor 6 måneder siden 14 tommer Dell Lattitude 7480 for 3000 kr. Det er ikke til at se, at den har været brugt. Der 1 års garanti. Måske en ide?