Avatar billede nu_igen Professor
17. januar 2022 - 16:42 Der er 3 kommentarer

Download fra Icloud dårlig billedkvalitet

Hej. Jeg er glad for endelig at have fundet ud af at bruge Icloud og har uploadet alle mine billeder fra min Ipad. Nu vil jeg have nogen af dem ned på min Pc (win7), men kvaliteten er dårlig. Har jeg overset noget ved upload?
Jeg kunne også downloade til IMac delen.
Husker desværre ikke, hvordan jeg så får nogle af billederne over på Pc delen.
Er det noget med at formatere en  ekstern HD til at kunne håndtere begge filformater?
Altid glad for jeres hjælp.
Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
17. januar 2022 - 20:20 #1
Når du i en browser (Edge, Google Chrom, Firefox osv) logger ind på iCloud kan du se dine billeder. Er kvaliteten dårlig her?
Avatar billede nu_igen Professor
17. januar 2022 - 21:42 #2
Hej - kvaliteten/opløsningen af det billede jeg havde brug for, er ikke meget bedre i originalen på min Ipad. Jeg tager normalt fine billeder.  Jeg kom i tanker om at man ved upload til Icloud - så vidt jeg husker - har mulighed for at tjekke af, om man vil have billedet i fuld opløsning - eller er det først ved download man bliver spurgt om det?
Avatar billede INK Ekspert
18. januar 2022 - 07:53 #3
Normalt oploades billeder i fuld kvalitet til iCloud. På de enkelte enheder iPhone og iPad kan man så vælge kvalitet tilpasset skærmen.