Avatar billede jdann Mester
22. januar 2022 - 16:02 Der er 6 kommentarer

Outlook

Hej
I mit Outlook er følgende forsvundet:
Adressekartotek
Oprettede mappper under min mailadresse.
ude til venstre under indbakke/sendt mail m. fl.

Jeg kan sende og modtage mail.
Outlook ser ud som det plejer
Jeg kan finde mine kontakter i min webmail på Stofa.

Nogen der har en ide om hvordan jeg får fat i disse ting igen
VH
Jørgen
Avatar billede INK Ekspert
23. januar 2022 - 10:21 #1
Hvilken version af Office? 2007, 2010, 2019, 365 eller?

Du kan  ofte bruge reparation af programmet. Gå i kontrolpanel, programmer og funktioner, vælg office, højreklik og vælg reparér. Det kan tage nogle minutter.

Hvis dine arkivmapper er gemt i en separat fil, så skal denne fil igen tilknyttes Outlook. Men fortæl lidt mere.
Avatar billede jdann Mester
23. januar 2022 - 10:40 #2
HEJ.
Jeg bruger Office Proffesionel Plus 2016
Når jeg højre klikker på Officve i kontrolpanel får jeg 2 muligheder

Fjern
Rediger - vil du lade denne app foretage ændringer ?

VH
Jørgen
Avatar billede INK Ekspert
23. januar 2022 - 10:42 #3
Hvis du vælger rediger, får du formentlig valget for reparér. Har ikke selv 2016 versionen.
Avatar billede jdann Mester
23. januar 2022 - 14:39 #4
Har prøvet det du foreslår - hjalp desværre ikke
Avatar billede claes57 Ekspert
23. januar 2022 - 16:06 #5
se, om ikke du har en fil der hedder scanpst.exe liggende på din pc - den reparerer fejl i outlooks data-fil.
Avatar billede jdann Mester
24. januar 2022 - 07:29 #6
Hej Claes.
Tak for dine forsøg på at hjælpe mig.
Mine kontakter i adressekartoteket er stadig væk, men jeg valge den simmple løsning af købe en ny Officepakke. Det er jo billigt 137 kr. for den store pakke.
Så er det ihvertfald iorden, så må jeg lede videre eller tage slavevejen og taste ind igen:)
VH
Jørgen