Avatar billede Nicsj Praktikant
28. januar 2022 - 01:16 Der er 5 kommentarer

Diskplads

Hej
Jeg har en gamer PC med 232 GB diskplads, men alt er åbenbart brugt op og har kun et spil installeret som bruger omkring 60 gb
Jeg håber der er en, som kan hjælpe mig:)
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. januar 2022 - 03:18 #1
treesize free plejer at vise hvad der fylder.

i stifinder egenskaber på c-drevet - ryd op - og derefter ryd op systemfiler. ( højreklik på c-drev).

kør eventuelt Ccleaner.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2022 - 15:26 #2
En PC med så lille en HDD, det lyder som om den er gammel, men det er vel en stationær? Hvis det er, er der så ikke plads til en ekstra HDD? Og så kan du jo bare købe en ekstra HDD, og sætte i maskinen.  Hvis der ikke er plads, så køb en større HDD, overfør data til den, og byt om på de to diske.
Du kan selvfølgelig også sætte en større disk i, hvis det er en bærbar.
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2022 - 15:46 #3
Respons fra spørger. ?
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2022 - 00:04 #4
Jeg forlader tråden.
Avatar billede Nicsj Praktikant
31. januar 2022 - 00:59 #5
Havde ikke set, at der var nogen som svarede - Er du der stadig