Avatar billede nu_igen Professor
01. februar 2022 - 10:24 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy A21s

Jeg bliver aldrig ven med min smartphone! I dag har jeg forlist ikonet for meddelelser . Den smarte måde, hvor jeg har ikonet nederst på skærmen sammen med ikonet for telefonopkald. Nederst på telefonen er der 3 ikoner
Venstre: lll  midte: firkant, højre <
Jeg kan stryge opad og så kommer meddelelsesikonet frem og jeg kan vælge det derfra, men jeg vil gerne have det som “hurtigtast”.
Hvordan får jeg det sat ind igen?
😂 tak for udnævnelse til FORSKER, når sandheden er DUMMIE 🙄
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. februar 2022 - 11:44 #1
Du er ikke den eneste der har problemer med din mobil. Jeg har selv en Samsung, og denne lever også mere sit eget liv. Jeg står som nævnt "Ekspert". Dette henfører kun til hvor mange gange man skriver på eksperten, så du fortjener ikke betagnelsen DUMMIE
Avatar billede INK Ekspert
01. februar 2022 - 11:54 #2
Så vidt jeg husker har du en iPad. Det ville være meget nemmere for dig at have en iPhone, så snakker de sammen, og er ens i opsætning mv.
Avatar billede nu_igen Professor
01. februar 2022 - 12:08 #3
#2 Ja, jeg har både en (2) Ipads og en IMac. Mit behov for en smartphone er yderst begrænset til: pakkenotationer, online frisørtid og mobilpay. Er aldrig på nettet, eller andet, som jeg bruger min Ipad til - faktisk også mobilpay. Det ligger slet ikke i luften at jeg vil investere i en Iphone til disse basale ting. Jeg kan jo bare indstille min Samsung til fabriksindstillinger, men det er også lidt for meget.
Ps. der er lidt rigtigt i at jo mere man spørger, des klogere bliver man, men det er da en underlig måde at få en forskertitel på :-)
Avatar billede nu_igen Professor
01. februar 2022 - 12:08 #4
Ps. Der er ingen, der gider stjæle en Samsung :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. februar 2022 - 12:17 #5
#4 Det er rart at vide, for så kan man have den i fred😉
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2022 - 12:19 #6
#4 Jeg kan da godt overtage den hvis det er 😉
Nej spøg til side. Hvis du trykker og holder på ikonet de
R hor du åbner den fra nu kan du så ikke trække den ind i hoved vinduet? Sådan gør jeg det på min gamle S5.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2022 - 12:21 #7
#3 Jo flere spørgsmål du stiller jo klogere bliver du i følge Eksperten.  Ja sådan har de faktisk skruet det sammen 😉
Avatar billede claes57 Ekspert
01. februar 2022 - 12:46 #8
Men ellers, så kan du spare lidt på telefoner ved at købe en lettere brugt model. der er fx https://www.bluecity.dk/ men også mange andre, der laver den forretning.
Min halv-defekte Nokia 7A blev skiftet til iPhone 11 for nyligt.
Det vigtige er at have MitId på mindst 2 enheder, så du stadig har adgang til det hvis/når den ene går i udu. Ok, og så en liste med brugernavne og adgangskoder på dine apps.
Avatar billede nu_igen Professor
01. februar 2022 - 13:34 #9
Hej - det er ikke fordi jeg ikke har råd, det er min generelle uvilje mod dette "instrument", som er limet til de fleste mennesker i dag. Jeg kan knap nok finde min mobil, fordi jeg bruger den så sjældent - manden ligeså. Vi har så heller ingen kontakter udover vores børn, som bruger fastnet. + de andre, som jeg foretrækker at få en mail fra. Jeg kunne ikke drømme om at købe brugt. Har iøvrigt en hel skuffe fuld af mobilos, lige fra Nokias håndværkermodel. Mon jeg skulle tage den i brug igen? :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2022 - 14:24 #10
Hvis du trykker og holder på ikonet kan du så ikke trække det ind i hoved vinduet du bruger?
Avatar billede f-arn Guru
01. februar 2022 - 15:59 #11
Det 220661 foreslår virker også på min Samsung 😀
Avatar billede nu_igen Professor
01. februar 2022 - 16:27 #12
@ tak til 220661. Det virkede!
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2022 - 16:28 #13
Velbekomme :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2022 - 16:30 #14
Husk at markere det svar der gav løsningen på dit problem. Der er en knap du kan trykke på ud for spørgsmålet. :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. februar 2022 - 17:09 #15
Vi skal have indført 'geni' og 'alvidende' som nye trin:
geni, når man (m/k) er 5 * ekspert,
og alvidende når man (m/k) er 5 * geni.
Bare for at holde liv i point når nu ejerne ikke gider komme med en længe ventet opdatering.