Avatar billede lurup Ekspert
22. februar 2022 - 10:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lenovo USB-C to Ethernet Adapter (RJ45 Dongle)

Hej
Jeg har 40 stk Lenovo X395 bærbar som jeg er rigtig glad for.
Jeg har nægle gange brug for at boote på USB-C stikket for at indlæse en image løsning.
Mit problem er at det er samme stil som den får strøm fra .
Derfor spørger jeg om der findes en måde jeg kan boote fra USB-C stikket og  give den strøm ?
Avatar billede INK Ekspert
22. februar 2022 - 12:31 #2
Avatar billede lurup Ekspert
22. februar 2022 - 12:49 #3
Nej

Det skal være en du sætter i USB-C porten som kan give strøm til maskinen samt indlæse data fra RJ-45 kabel
Avatar billede INK Ekspert
22. februar 2022 - 13:02 #4
Det kan #2 vel? Flere modeller kan Googles.
Avatar billede lurup Ekspert
22. februar 2022 - 21:51 #5
Tak for hjælpen INK