Avatar billede bhh Mester
01. marts 2022 - 09:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Excel Pivottabel - fjernede data kan stadig ses i filter

I et data ark, har jeg temmelig mange linjer. Der har jeg på et tidspunkt gemt nogle forkerte data.
Disse linjer er nu slettet og filen er opdateret og gemt.
Desværre når jeg kigger i min pivottabel med filter - så kan jeg stadig se de "forkerte" data.
Hvorledes kan jeg fjerne dem i filteret (jeg ved godt jeg kan undlade at sætte et flueben i de forkerte) ?
Mvh
Britta
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
02. marts 2022 - 09:46 #1
Der findes mange vejledninger om det på Internettet, for eksempel her:

https://www.contextures.com/xlpivot11.html
Avatar billede bhh Mester
02. marts 2022 - 12:45 #2
Andre bud på mit problem?
Avatar billede anedi Ekspert
02. marts 2022 - 12:55 #3
Har du opdateret pivottabellen eller blot gemt filen efter sletning af de forkerte data?
Avatar billede bhh Mester
03. marts 2022 - 07:53 #4
Jo jeg har både slette de linjer hvor de "forkerte" data måtte være og opdateret adskillige gange.
Avatar billede bhh Mester
04. marts 2022 - 14:15 #5
Løsningen fanddt jeg selv. Hvis andre har samme problem. Gennemgå alle grunddata for om de er formateret korrekt. Feks. dato formateret.