Avatar billede mic mic Juniormester
08. marts 2022 - 08:10 Der er 1 kommentar

Hotmail.com/microsoft konto

Jeg har en hotmail.com hvor login er væk og kodeordet, ja, ikke brugt så længe at det ikke lige kan huskes.

Der er forsøgt med sms til det nummer der i sin tid er brugt ved oprettelsen, uden held, og microsoft's måde med at svare på spørgsmål også (faktisk fyldestgørende) men også afvist.

Er der andre måder?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. marts 2022 - 12:28 #1
Hvis du ikke kan komme i direkte dialog med en supporter, der kan bære den videre hos Microsoft, f.eks. som validering af identitet via kørekort/pas - ja, så er du mere på den, end med på den....
Jeg håber i bund og grund også, at de gør det urimeligt svært at opnå adgang til en konto, man ikke er i stand til at gendanne på normal vis.