Avatar billede hense Novice
08. marts 2022 - 21:29 Der er 7 kommentarer

Youtube kan ikke afspille mine egne videoer i min egen kanal, men alle andre ... ?

Dette fænomen har jeg ikke set før....
Hvis jeg i Chrome højreklikker og vælger inkognito mode, så kan filmen fint afspilles - hvis jeg tager linket og kopierer det over i Safari, hvor jeg ikke er logget ind kan videoen også afspilles ....

Jeg hár slettet cashe og historik i Chrome .....logget ud og ind .... stadig samme problem - videoen loader i et stykke tid og derefter kommer der en fejl der går i renting af at det er min internetforbindelse der er problemet ... duuh
Alt andet fungerer fint
Er på Mac M1 med nyeste OS og alt opdateret ....

Nogen ideer ?
Avatar billede Thomsen Praktikant
09. marts 2022 - 11:07 #1
Jeg har samme problem fra min PC.
Avatar billede supportsiden Professor
09. marts 2022 - 13:39 #2
Prøv at deaktivere plugins og antivirus (midlertidigt)
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2022 - 19:20 #3
Der er frigivet nyt udgave i går
https://chromereleases.googleblog.com/2022/03/chrome-for-ios-update_8.html

Hvad med at se *Om Google' henter seneste udgave. Hvis ikke, installer med seneste her:
https://www.google.com/chrome/

Og er der stadig problemer, prøv at deaktivere 'Eksperiment QUIC protokol'.
https://support.eset.com/en/kb6757-disable-quic-protocol-in-google-chrome-browser
Avatar billede hense Novice
09. marts 2022 - 19:38 #4
Har prøvet alt ovenstående og intet hjalp desværre ......

/Henrik
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2022 - 20:26 #5
Så send ind bug report fra browser, der er ikke andet at lave end at vente indtil de frigiver rettelse. Brug andet browser i mens.
Avatar billede hense Novice
09. marts 2022 - 20:38 #6
Men, tror altså ikke det er et browser problem - det må være Youtube, for kan godt se vidoerne fra min tlf. fx - og i Safari blot jeg ikke er logget ind ...... det samme fra Chrome, hvor jeg kan se videoerne i inkognito mode .....
Avatar billede Thomsen Praktikant
10. marts 2022 - 08:18 #7
Min youtube virker igen, dog er jeg helt klar over om det er fordi jeg har foretaget mig noget eller hvad; men den virker igen.