Avatar billede Morten Professor
09. marts 2022 - 09:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyt webhotel

Hej jeg vil høre om der er nogen der har et godt forslag til en webhotel der er flexsiblet i forhold til resurcer.
Den må meget gerne være time basis, og den skal være klar til brug uden at skulle vedligeholde.
Er dette muligt? Meget gerne en cloud løsning eller en cloud vps.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
09. marts 2022 - 13:43 #1
Hej Morten
Et valg kunne være simply.com med en 1-click installation af wordpress. Forstår ikke, dit spørgsmål om time basis. Et webhotel/hosting er ikke helt det samme som at tage en call girl til et "Short stay" på et billigt hotel ;-)
Avatar billede Morten Professor
09. marts 2022 - 13:53 #2
Dte behøver ikke at være billigt bare det kan de med at skalere i resurcer
Avatar billede Morten Professor
09. marts 2022 - 13:56 #3
En vps cloud løsning, bare ikke dedikeret er simpelthen for dyrt og ikke nødvendigt
Avatar billede acore Ekspert
09. marts 2022 - 14:36 #4
Hvad er det, dit nye web-hotel skal kunne skalere på?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
09. marts 2022 - 14:37 #5
Det kan https://www.simply.com/dk/hosting/ og bruger du rabat koden R5FZDH får du 3 ekstra måneders hosting, på din valgte plan
Avatar billede Morten Professor
09. marts 2022 - 14:42 #6
Det er på cpu cores og ram
Avatar billede acore Ekspert
09. marts 2022 - 14:46 #7
Digital Ocean eller aws vil jeg mene - men også uendelig mange andre kan det.

I den lidt lettere ende a2hosting (som jeg selv bruger og kan anbefale)
Avatar billede tjodense Mester
02. august 2022 - 10:51 #8
Har du fundet et ?
Avatar billede Morten Professor
02. august 2022 - 12:37 #9
Jeps OVHvps server