Avatar billede Shamanji Juniormester
10. marts 2022 - 14:23 Der er 7 kommentarer

asrock trx40 creator

Har et asrock trx40 creator bundkort og da jeg ville sætte en nvme m.2 ssd i nr 2 m.2 port knækkede standoff af, er der nogen af jer ved hvad man kan gøre for at fixe det?

Det ser ud som på billedet her

https://forums.tomshardware.com/threads/broken-m-2-standoff-base-from-mb-how-to-fix.3652608/

Håber det giver et billed af hvordan det ser ud i min pc
Avatar billede kulawig Professor
10. marts 2022 - 15:05 #1
tag en af de ubrugte og sæt hen i hullet hvor du mangler en ?
Avatar billede Shamanji Juniormester
10. marts 2022 - 15:23 #2
Det kan jeg ikke da der ikke er gevideretl at skrue den ned i da den tog det med da det knækkede af
Avatar billede kulawig Professor
10. marts 2022 - 15:44 #3
:-O hvad med en almindelig MB spacer og en møtrik på undersiden

https://www.amazon.com/StarTech-com-Brass-Motherboard-Standoffs-Computer/dp/B00213KL5I
Avatar billede Shamanji Juniormester
10. marts 2022 - 16:03 #4
Vil det ikke kortslutte noget?
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. marts 2022 - 16:56 #5
Prøv at læse #1 igen -du burde kunne flytte fra 22110 eller 2260 til 2280. MEN det kræver nok du kan komme til undersiden af motherboard.

https://forums.tomshardware.com/threads/broken-m-2-standoff-base-from-mb-how-to-fix.3652608/

Jeg har engang fixet noget lignende med plastic strip - så ikke elegant ud men virkede.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. marts 2022 - 21:19 #6
#4 Du kan sætte en lille isolerende skive mellem motherboardet og møtrikken, så er problemet med en eventuel kortslutning fjernet.
Avatar billede Shamanji Juniormester
10. marts 2022 - 22:11 #7
ok, vil jeg prøve