Avatar billede I. Stephensen Praktikant
13. marts 2022 - 22:00 Der er 8 kommentarer

Instagram tror jeg er 10 år...

Hej,

Har virkelig brug for hjælp her..... Min firmaprofil på instagram bad pludselig om en fødselsdagsdato, og da mit firma er 10 år, ja så skrev jeg 10 år. Så startede balladen!!! Instagram skrev, at man skal minimum være 13 år for at have en profil, og derfor deaktiverede de min konto (i 30 dage hvorefter den blev slettet) hvis jeg kunne bevise min alder ifald. kørerkort, pas o.l..

Jeg sendte dem en appellering og vedhæftede både pas og kørerkort, men for hver gang jeg har prøvet at sende den appellering (har nu gjort det 17 gange!!), får jeg et svar: "Det oplyste bruger-id til Instagram er ugyldigt".... Jeg fatter intet!! Hvad pokker gøre jeg - nogen der kan hjælpe?? Min konto bliver slettet indenfor 7 dage... Hjææææælp..

Mvh Inge Stephensen
13. marts 2022 - 23:04 #1
https://business.instagram.com/getting-started?locale=da_DK

du skal nok skrive den du er 18 og fima 10 år i
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2022 - 16:07 #2
Har du forsøgt en mail hertil?
support@instagram.com
PS du skal jo nok skrive på engelsk.
14. marts 2022 - 23:16 #3
220661
det hade jeg ikke ting på :) prøv det
Avatar billede I. Stephensen Praktikant
14. marts 2022 - 23:36 #4
Tak for tilbagemeldinger. Har nu skrevet til den omtalte mailadr., men de henviser til Instagrams help center, og der kan jeg ikke få hjælp. Problemet er jo jeg ikke kan komme ind på min profil og mine appelleringer læses ikke af Instagram 🥺
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2022 - 10:45 #5
Hvis det er en helt ny profil hvad kan der ske ved at slette den og oprette på ny med de rette oplysninger?
Jeg spørger men har ikke erfaringer med Instagram.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2022 - 16:31 #6
Hvordan er det gået Inge?
Avatar billede I. Stephensen Praktikant
05. april 2022 - 20:25 #7
Dårligt 😔 Min business profil blev lukket og jeg har måtte starte helt forfra. Har INTET hørt fra Instagram 🤬
Tak for du spørg.
Mvh. Inge
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2022 - 16:29 #8
#7 Øv 😥