Avatar billede tintin Praktikant
18. marts 2022 - 15:02 Der er 3 kommentarer

kan hustandens computere komme til at modtage hinandens personlige filer ?

Kan mine personlige filer eller notater eller noget som helst fra min computer, havne på min datters computer uden at der er en bevidst handling ? Vi er i samme husstand. kan det sådan bare ske ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. marts 2022 - 15:25 #1
I bogstaveligeste forstand ja. Men som udgangspunkt nej.

Det afhænger jo af om I er bevidst om, at en bestemt handling kan medføre udveksling af filer.

Hvis du eks. ikke er bevidst om at du bruger samme Office365 konto på begge maskiner, og at OneDrive derfor er identisk, er det jo ubevidst at I deler data...

Men det kan ikke ske uden at der ligger en konkret handling bag.
Avatar billede kulawig Professor
29. juni 2022 - 15:44 #2
hvis du har slået "printer og fildeling" til kan det godt ligne at file på magisk vis dukker op på en anden brugers computer

dette er måden man deler på ... så du skal bare gøre det modsatte
https://faqdesk.net/da/sadan-deler-du-filer-og-printere-mellem-to-windows-10-computere
Avatar billede kurt54 Ekspert
29. juni 2022 - 19:16 #3
Ja eller samme Apple id for at spare betaling.