Avatar billede phm1970 Mester
24. marts 2022 - 14:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sum af filter data

jeg har en lang liste data, med filter viser jeg så forskellige af disse.
smart ville være den nederste linje var en sum af de viste data...

nogen der ved hvordan jeg gør det ? det skal være med filter løsningen og ikke feks en pivot eller andet...  men en simpel sum i bunden hver gang
Avatar billede bak Seniormester
27. marts 2022 - 20:05 #2
Lav dine data til en tabel (CTRL-T) hvis du ikke allerede har gjort det.
Højreklik i tabellen, vælg Table og dernæst Total rows.
Nu kan du vælge om du vil summe, tælle eller lave gennemsnit af dine filtrerede data.
Den vil altid vise det for data i filteret