Avatar billede Christina Novice
25. marts 2022 - 17:01 Der er 5 kommentarer

Ny computer

Jeg skal have en ny computer. Jeg skal primært bruge til til aktier, investering og daytrading.
Jeg kunne godt tænke mig at der kunne kobles 2 skærme til.
Hvad er vigtigt at kigge efter?
Har i evt nogle forslag på computere? Den skal max koste omkring 3000,-.
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. marts 2022 - 23:01 #1
aktier, investering og daytrading kan klares på alle computere.
Så du skal næsten bare finde en du synes der ser lækker ud/har den rigtige farve eller hvad du foretrækker. :)

De fleste kan tilslutte en ekstra skærm, så det "bør" være standard, men tjek selvfølgelig lige med sælger, inden du betaler endeligt.
Avatar billede fase Professor
26. marts 2022 - 14:02 #2
Søger du en bærbar eller en stationær computer. Til 3000 kr. kunne du overveje en brugt computer refurb.dk
Avatar billede Christina Novice
26. marts 2022 - 20:17 #3
Jeg søger en stationær :)
Avatar billede fase Professor
26. marts 2022 - 22:13 #4
Denne stationære kunne være et bud, og nej jeg har ingen tilknytning til firmaet.
https://www.datamarked.dk/lenovo-thinkcentre-m710s---intel-i5-6600-33ghz-512gb-ssd-16gb-win10-pro---grade-a_3318r11703795.html
Avatar billede Christina Novice
27. marts 2022 - 09:19 #5
Tak for dit bud! Jeg kigger nærmere på den :)