31. marts 2022 - 20:58 Der er 1 kommentar

Hjælp til VBA på projektstyringsark

Kære dygtige eksperter!

Jeg skriver et spørgsmål i håb om at nogle kan hjælpe mig med at tilpasse VBA koden/arket på nedenstående link. Jeg har selv forsøgt, dog uden held.

https://www.dropbox.com/scl/fi/5iebr8jf4ticleytn7oob/Oversigt-over-opgaver.xlsm?dl=0&rlkey=0r9c6pgxvhc8y7jd2so81rq1y

Dokumentet kan hente data fra arkene 'Søborg' og 'Slagelse' og opdatere listen i arket 'Opsummering', hvis datoen i kolonne E er = d.d, når man trykker på knappen 'Opdater opfølgning'.

Jeg har forsøgt at ændre kolonerne i de forskellige ark, og forsøgt at omdøbe arket 'Søborg' men dette laver en fejl i kodningen, således at man ikke kan opdatere listen.

Det der skal ændres er følgende:
1. Arket 'Søborg' skal omdøbes til 'Opgaver'
2. Arket 'Opsummering' slet kolonne G og H
3. Arket 'Søborg' slet kolonne G og H

Jeg håber I kan hjælpe - og er ligeledes meget interesseret i en forklaring på, hvordan man har løst opgaven.

På forhånd tusinde tak!
31. marts 2022 - 21:09 #1
Tilføjelseskommentar:

1. Kan man gøre sådan, at opgaven vises i 'Opsummeringen' indtil der i kolonne G (Søborg arket) noteres noget særligt? fx "Løst", på trods af, at d.d. er overskredet?