Avatar billede imma Forsker
01. april 2022 - 10:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

programfejl - 0xc0000007b - kan ikke køre diverse programmer

Hejsa jeg er ved at opsætte nogle computere som skal køre nogle emulatorer, men jeg får diverse fejl på forskellige computere, nogen der har mulighed for at rode med nogle af disse computere, har prøvet en masse forskelligt og kigget youtube og så meget andet, den computer jeg prøver på pt er en elitedesk 800 g5 med windows 11 pro i5-9500t 32 gb ram med intel uhd 630 graphics...

har nærmest prøvet alt men næsten alt jeg kører kommer op med denne fejl 0xc0000007b - nogen der har nogle tips.. har prøvet næsten alt.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. april 2022 - 11:44 #1
Hvis ikke du ved hvad du laver, er det så godt som umuligt at associere sådan en returkode til en kendt fejlbesked.

Returkoden kan være standard Microsoft - men kan også være generet af det programmeringssprog, der er programmeret i.

Og det er derfor du får mange forskellige resultater når du søger på nettet.
Avatar billede imma Forsker
01. april 2022 - 12:10 #2
Ok - hvad foreslår du så at man eventuelt gør. Tænker måske noget fjernstyring - med er geni ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. april 2022 - 16:08 #3
Jeg ved ikke om du kan få hjælp fra nogen her på siden - men i så fald skal du nok beskrive det hele mere nøagtigt. Vi kan eks. ikke engang læse hvad det overordnet er du prøver at lave, andet end det har noget med nogle emulatorer at gøre... - men er det noget Amiga500 emulator, DosBox, Virtual PC eller noget helt andet?

Og hvad har du gjort indtil nu, o.s.v...
Avatar billede imma Forsker
01. april 2022 - 16:24 #4
Det er helt fair det er Amiga og mame emulatorer - jeg har installeret en masse directx og fuldt nogle guides på YouTube men intet virker.

Kunne være man kunne hjælpe over teamviewer eller noget. Men kan godt se det er top uoverskueligt
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. april 2022 - 17:19 #5
Så skal du nok se om andre kan hjælpe - jeg dur vist kun til PC emulatorer... - det er mindst 10 år siden jeg legede med Mame (C64)...