Avatar billede senalarm Novice
03. april 2022 - 23:03 Der er 1 kommentar

send email fra printer/scanner

hej - jeg vil gerne scanne et brev og sende det til min email direkte fra min printer/scanner - det har virket ok men nu har jeg fået en ny router og så virker det ikke mere - jeg kan godt printe
Avatar billede claes57 Ekspert
04. april 2022 - 09:31 #1
med ny router er din pc nok gået på 5GHz wifi, mens printer er blevet på 2,4GHz - det kan give bøvl.
Jeg har hp envy printer, og styrer den fra dens app på pc, så jeg har det direkte.