Avatar billede Shamanji Juniormester
07. april 2022 - 19:52 Der er 5 kommentarer

Ipad pro 11 2021 Model opladnings problemer

Hej, min datter fik i julegave en Ipad Pro 11 2021 model og vi synes at have et mærkeligt problem.

Når vi oplader med original der med følger lader oplader den fint.

Oplader vi med pc går det langsomt men den oplader tog kan 1 procent tage over 10 min dog bruger vi ipad der.

Bruger vi en powerbank, lader i bil Samsung, Samsung rejse adapter eller Huawei rejse adapter vil den ikke lader overhovedet, den viser lade ikonet men den falder i % som den gør ved normalt brug, ikke stiger :(

Vi har nok prøvet 5 forskellige bil ladere fra Samsung / Huawei samt 10 forskellige til stik kontakten fra Samsung / Huawei  plus nogle uden navn på men som vi ved er kvalitets adaptere uden held, pt er det kun original laderen  og pc'ere der kan lade den dog lader pc'en mega langsomt

https://www.proshop.dk/Powerbank/Anker-PowerCore-26800-Black-Powerbank-Sort-26800-mAh/2686256

Er det norma
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. april 2022 - 20:21 #1
Jeg tror at det bedste vil være, at I henvender jer i butikken hvor den er købt, og får den rapareret. Da den blev købt som julegave i 2021 er der jo stadig garanti på den.
Det er mit bedste bud. Lad endelig være med selv at pille ved noget, for så bortfalder garantien.
Avatar billede Shamanji Juniormester
07. april 2022 - 21:52 #2
Ok, så du mener den har en fejl?

Ok vil henvende mig til callme en af dagene, tak for hjælpen 😀
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. april 2022 - 22:15 #3
Jeg mener ikke den har en fejl da alt er ok med den leverede lader. Den Leverer 18W. En usb-2 port må efter standarden kun give 2.5 W - en normail  USB3 4,5W. Hvis du lader den slukket kan alle dine ladere nok lade den helt op - eller er laderen nok synderen.
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. april 2022 - 22:40 #4
Hvis dine usb stik på komputeren har flere farver er rød nok bedst dernæst blå og til sidst sort. Dette for normale usb stik . Har din komputer USB-C stik er det nok bedst - dvs brug et kabel med USB-C i begge ender.
Avatar billede Shamanji Juniormester
08. april 2022 - 01:46 #5
Ok, vi prøvede at slukke den med powerbanken sat til uden held.

Har ikke prøvet med usb-c fra pc til ipad pro.

Angående powerbanken så satte jeg min egen mobil til den via det samme kabel som jeg prøvede på ipad pro, min mobil ladede fint samsung galaxy note 20 ultra 5g.

Vil prøve usb-c når jeg kommer hjem imorgen fra arbejde 😀