Avatar billede Jane Praktikant
14. april 2022 - 07:56 Der er 2 kommentarer

Deaktiveret Facebook gruppe

Facebook har deaktiveret min gruppe pga et forkert ord, tror jeg.
Kan jeg oprette en med samme navn ?
Jeg har ikke tid til st vente på de ser på det.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. april 2022 - 08:47 #1
opret en gruppe med _  sat efter navnet, og (om muligt, hvis du har adresserne) så skriv til medlemmerne af den tidligere gruppe, at navnet er skiftet.
du mister jo al historik, og hvad der sker i den nye gruppe kan du ikke bagefter flytte til den gamle.
Avatar billede Jane Praktikant
14. april 2022 - 12:16 #2
Tak for svar. Jeg kan stadig, som den eneste, se gruppen med indhold. Så for mig er intet forsvundet.
Men hvor tæt på navnet af den oprindelige gruppe kan jeg gå når jeg opretter den igen ?
Moni & Malthes hvalpe hedder den.