Avatar billede clausito Seniormester
19. april 2022 - 13:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windowsisystem32iBgGamingiMonitor.dll

En god ven har spurgt mig, at dette program generer hans muligheder for download, google os - lukker han for det popper det op igen

Hvordan løser han det? Han er 80 år så jeg kan ikke give en alt for indviklet løsning.

Jeg har prøvet at google problemet men har ikke fundet en nem løsning

80 år

PS - jeg tror han bruger Bullguard som antivirus program
Avatar billede DanishBear Seniormester
19. april 2022 - 14:44 #1
Har selv brugt Bullguard i mange år nu og hvad jeg kan se ud af overskrifen er det nok
Windows\System32\BgGamingMonitor.dll 180.088b fra 05-05-2021 (siger min)
så du har ret i Bullguard, hvis han ikke spiller spil behøves han IKKE at ha
'PC TuneUp & Game Booster' slået til
Avatar billede clausito Seniormester
19. april 2022 - 15:13 #2
Takker. Dit svar overrasker for det læste jeg intet om på Google
Hvor slår man den fra
Avatar billede DanishBear Seniormester
19. april 2022 - 15:36 #3
Det er godt nok  lidt på engelsk

Åben Bullguard
Under _settings_ vælg _Game Booster_ slide skyder til venstre oppe i højre

Det lød mærkelig for min med det du skrev
  Windowsisystem32iBgGamingiMonitor.dll
skulle jo nok har været
  Windows\system32\BgGaming\Monitor.dll
med undtagelse af den sidste '\'