Avatar billede 1Dorte Guru
20. april 2022 - 17:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word - udskrive 2 stående sider på 1 liggende A4-ark

Jeg har et word-dokument, et lille velkomstblad til en fest. Jeg har bare lavet det som 2 A4-ark, 1 forside og 1 bagside. Jeg vil dog gerne have det printet ud, så jeg bagefter kan dele papiret, og det bliver til 2 stk. velkomstblade på A5-ark størrelse.

Men jeg får problemer med margenerne. Jeg troede, at når jeg delte A4-arket, ville jeg få 2 ens A5-ark.

Hvad gør jeg?
Avatar billede kurtba Ekspert
20. april 2022 - 22:59 #1
Det er altid en god ide at skrive, hvilken word version det drejer sig om,  da det er forskelligt, hvordan man gør - alt efter version.
Men udgangspunktet er, at du under menuen layout vælger at vende papiret. Herefter indsætter du et spalteskift under samme menu. Så har du fået siden opdelt i 2 sider.
Avatar billede 1Dorte Guru
21. april 2022 - 08:33 #2
Det er Office 365 - jeg tror jeg har fået løst problemet. Tak for fiffet med layout.