Avatar billede Snedronning Seniormester
21. april 2022 - 14:16 Der er 1 løsning

Dynamics 365 BC - kombiner ordrelinjer på købsfaktura

Hej
Vi bruger Dynamics 365 Business Central.
Jeg får ofte fra en leverandør en faktura, der dækker indkøbslinjer fra forskellige ordre.
Jeg har fundet en vejledning til at kombinere dem på en ny købsfaktura.

Mit spørgsmål er, hvad jeg gør efterfølgende, da vi skal kunne finde tilbage til den oprindelige købsordre vi sendte til vores leverandør, inkl. disse linjer, men linjerne på den oprindelige købsfaktura skal jo på en eller anden måde lukkes, da de jo bliver faktureret på den nye købsfaktura.

Håber der er en venlig sjæl, der vil hjælpe mig. Har jeg udtrykt mig uklart, så skriv gerne, så skal jeg uddybe.
Avatar billede Snedronning Seniormester
20. oktober 2022 - 14:08 #1
Har jeg selv løst.