Avatar billede Thomasrn Seniormester
29. april 2022 - 18:24 Der er 1 kommentar

flyt rundt hold navn

hej har lavet denne kode    $conn = mysqli_connect($server, $username, $password, $dbname);
      // Check connection
      if (!$conn) {
        die("Connection failed: " . mysqli_connect_error());
      }
      $sql = ("SELECT userName FROM users WHERE liga= '1'");
      $result = mysqli_query($conn, $sql);

      if (mysqli_num_rows($result) > 0) {
        // output data of each row;
        while($row = mysqli_fetch_assoc($result)) {
?>
<div class="hold"> <?php
      echo '<a href="hold.php?id='.$row["userName"].'">'.$row["userName"]. '</a>';
?> </div>

echo'er det den skal men har eksempel 3 hold der bliver echo'et men under samme div class kan man gøre såen den echo'er en af gangen under forskellige div class så jeg kan flytte rundt på hvert hold den echo'er altså separat i forhold til de andre hold?
Avatar billede Rosenkjaer Novice
05. august 2022 - 14:17 #1
Jeg håber du har fået løst din udfordring, men hvis ikke, så skal du umiddelbart bare ændre:

<div class="hold"> <?php
      echo '<a href="hold.php?id='.$row["userName"].'">'.$row["userName"]. '</a>';
?> </div>

Til:

<?php
      echo '<div class="hold"><a href="hold.php?id='.$row["userName"].'">'.$row["userName"]. '</a></div>';
?>

Så får du linket til holdene i hver sin div.