Avatar billede Slettet bruger
30. april 2022 - 22:17 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

TV4ever problem

Når jeg prøver at downloade fra TV4ever, kommer denne meddelelse.
Lyden fra dette program kan ikke optages, brug kommandolinjen.
Hvordan gør man det?
Avatar billede poko1 Ekspert
01. maj 2022 - 08:39 #1
Jeg har flere gange været ude i den samme melding!
Hvorpå jeg prøvede at hente filen alligevel, og ved afspilling var der
alligevel lyd på!
Jeg håber det er samme problem hos dig?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. maj 2022 - 12:26 #2
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2022 - 15:54 #3
#1
Tak men det havde jeg prøvet. Nu har jeg prøvet igen, der optages ikke. Der står bare det samme. Ingen lyd osv.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2022 - 15:56 #4
#2
Tak for linket, det ser umiddelbart indviklet ud. Men jeg må jo prøve nenere.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2022 - 16:09 #5
Er der måske optakt til et batalings program?
https://ibb.co/hWZ9Ktr
Avatar billede frem-ad Professor
01. maj 2022 - 16:28 #6
DR har lavet om på den måde de afspiller (ViaPlay og TV2 gjorde for lang tid siden) på og det er derfor at den eneste måde pt kommandolinjen, det har også været den eneste måde for ViaPlay free i flere år. Den måde TV4Ever henviser selv til denne vejledning https://internetforbrugeren.dk/saadan-optager-du-kompliceret-tv men det er noget kompliceret, men det kan godt lade sig gøre hvis man følger vejledningen slavisk.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2022 - 19:51 #7
Tak for et fint link. Der der da noget at slogs med - hvis man tør. :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2022 - 15:56 #8
Jeg indrømmer, jeg er for doven til at afprøve forslaget i linket 😎

Mange tak for jeres indlæg. 😊
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
13. juni 2022 - 11:40 #9
Til info...
I dag er et supergodt program med navnet Allavsoft gratis tilgængeligt indtil i morgen 14/6 kl 10 på giveawayoftheday.com

Det kan downloade videoer fra bl.a. DR. Programmet gemmer automatisk undertekster som srt-fil.

Man kopierer linket fra f.eks. DR ind i programmet og klikker download.
Licensnøglen til programmet står i readme filen.

Licensen skulle gerne være på livstid. Man mister licensen hvis man opdaterer programmet til en nyere version, så det anbefales stærkt at fjerne fluebenet ud for  "Check for updates" i programmets menu.

Desværre er det ikke oversat til dansk, men det er let at finde ud af.

Link... https://www.giveawayoftheday.com/allavsoft-6/
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2022 - 14:29 #10
Blød trafikant
Mange tak for dit link. Jeg har hentet programmet, installeret og registreret det. Prøver det af senere på dagen. Vender selvfølgelig tilbage. :-)
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
13. juni 2022 - 15:31 #11
Jeg kom i tanke om dit indlæg, da jeg så programmet i morges.

Jeg er glad for at kunne hjælpe.

God eftermiddag!
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2022 - 16:39 #12
Nu har jeg afprøvet programmet. Men desværre, beskeden er den sammme som med TV4ever, lyden kan ikke optages. Det vat ærgerligt, men bestemt forsøget værd.😊
Avatar billede valby Ekspert
19. november 2022 - 23:42 #13
#9
Er Allavsoft lige så godt som TV4ever? Hvis så er det 143 kr. værd:-)
Avatar billede kurt54 Ekspert
20. november 2022 - 01:21 #14
Jeg har lige downloadet TV4ever 2.3pro det fungerer tilsyneladende udemærket men ikke integreret med chrome. har sponsereret med 99 i foråret...

se evt  https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1040776
Avatar billede valby Ekspert
21. november 2022 - 14:04 #15
Jeg er helt enig med #14 TV4ever 2.3pro er kanon godt, jeg optog med det i går.
Det er rigeligt de 99 kr. værd, og det er nemt at installere, når bare man følger anvisningen, er der slet ikke brog for chrome.
Avatar billede valby Ekspert
21. november 2022 - 23:19 #16
Til dem som bruger, eller vil bruge TV4ever.
Når man starter på NWJS exe ikonet (kan lægges som genvej) kan man risikere at Chrome forsøger at åbne med TV4ever eller TV4ever beta.
Sker det (det skete for mig) skal man bare lukke ned og prøve NWJS exe igen.
Ellers får man "Ingen lyd" man er nød til at bruge 2.3pro.