Avatar billede Lise Thomsen Praktikant
03. maj 2022 - 10:28 Der er 2 kommentarer

Outlook - buffer ved booking af mødelokale

Vi har en fælles kalender til vores mødelokale, men har ofte det problem at vi ikke kan nå at gøre klar til et møde fordi et andet møde ikke afsluttes før lige til tiden ... Vi kan selvfølgelig booke det et kvarter før, men hvis vi har eksterne deltagere med til mødet er vi i øjeblikket nødt til både at booke mødet og booke et ekstra "buffermøde" et kvarter tidligere. Kan det gøres smartere?
Avatar billede anedi Ekspert
03. maj 2022 - 11:29 #1
Måske dette kan bruges :
https://sites.psu.edu/librarynews/2021/02/08/tech-tip-outlook-add-buffer-time-between-appointments-meeting/

Og ellers er der altid den lavpraktiske med at slutte alle møder 5 minutter før mødeslut :-)

Vh
Anedi
Avatar billede claes57 Ekspert
05. maj 2022 - 07:38 #2
>anedi, og et tip: hvis dagsorden er ud-debateret, så er mødet slut - også selvom der er en time tilbage. Find på noget andet at lave.