Avatar billede Kulau Praktikant
16. maj 2022 - 10:58 Der er 1 kommentar

Ny ekstern hardisk

Jeg har en hardisk på 500 gb som virker, nu har jeg købt en ny hardisk på 2 tb
men windows 10 kan ikke finde den, når jeg starter står der ekstern drev forbundet (f) men i diskhåndtering vises den som disk 2 flytbar (f) intet medie
disk 1 er en seagate  500 gb  ud for den står der Grundæggende 465,7 gb online i orden (aktiv primær partition) i enhedshåndtering  kan jeg se den ny disk  i diskdrev som inito Inic -3619 USB device
mvh. Kulau
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. maj 2022 - 11:06 #1
Jeg bruger MiniTool partition Widzard -se efter formatering og til delt drevbogstav.

Har din computer et blåt usb stik så brug det.