Avatar billede HHA Professor
18. maj 2022 - 08:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Datamængde fra 2MP videokamera

Hej,

Ved ikke om det er den rigtige kategori, men tager chancen.
Jeg overvejer at anskaffe et overvågningskamera med 4G simkort.
Men er i tvivl om hvad der kommer til at blive brugt af data.
Hvor meget data vil et Full HD 2MP kamera sende i løbet af en time?
Avatar billede milter Ekspert
18. maj 2022 - 11:48 #1
Avatar billede HHA Professor
18. maj 2022 - 12:27 #2
Hej milter,

Tak for hjælpen. 👍
Avatar billede milter Ekspert
18. maj 2022 - 12:50 #3
Velbekomme :-)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
18. maj 2022 - 13:25 #4
Nu kender jeg ikke din hensigt med kameraet.

En let løsning kunne eksempelvis være Tp-Link Tapo serien. Opret et abonnement og du optager til skyen. Og sæt så kamera op til kun at optage ved bevægelse. Tænker ikke den vil sluge forfærdelig meget data.
Den kan også optage på micro sd kort, som ikke koster noget abonnement. Så vil det kun være databrug når du streamer optagelser fra kameraet i appen.