Avatar billede nu_igen Professor
24. maj 2022 - 19:25 Der er 4 kommentarer

Besked i messenger på Ipad

Hej
Jeg har en vare til salg på FB. Da jeg åbnede min Ipad var der på åbningsbilledet en meddelelse fra en køber. På Meesenger kunne jeg se at der var et 1 tal på messenger ikonet, men ingen nye personer på chatten.  Jeg har ikke kunnet kontakte køberen og ved heller ikke, hvor jeg skal finde vedkommende. Hvor kan jeg finde beskeden fra min forside?
Det er så også hvad det er, men der bliver stadigvæk ved med at være  info på mit messenger ikon. Hvordan kan jeg få infoen væk?
Måske har den potentielle kunde fortrudt ? Det er fint nok, men jeg vil gerne have clearet mit ikon.
Hvad gør jeg?
.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. maj 2022 - 11:50 #1
på telefon, find frem til den sidste besked, som du har set på pc, og vent der et par sekunder - så burde tælleren nulstille på telefonen.
Alternativt kan du slå notifikationer fra på den app.
Avatar billede nu_igen Professor
25. maj 2022 - 12:19 #2
Det er Ipad jeg skriver om.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. maj 2022 - 12:29 #3
det er samme procedure - ind på app'en, og find den seneste samtale, du har set på pc - så vil app nulstille tæller.
Avatar billede nu_igen Professor
30. maj 2022 - 16:15 #4
Beklager. Der er kommet nyere beskeder på messenger som jeg kan åbne. Men der står stadigvæk en åben notifikation på messenger ikonet. Måske har beskedsenderen fortrudt og har slettet beskeden sådan at den stadigvæk står som ubesvaret hos mig?
Ingeborg