Avatar billede per2edb Guru
27. maj 2022 - 15:00 Der er 5 kommentarer

Error 19 Object variable or With block variable not set

Jeg får nogle gange Error 19  Object variable or With block variable not set

Jeg benytter Option Explicit

Når jeg får fejlen kan jeg ikke fortsætte programmet men må logge helt af

Har i en måde man kan "Stoppe" programmet på uden at skulle logge helt af
Avatar billede MSchlamovitz Mester
27. maj 2022 - 15:19 #1
Compilér din database !
Hvis du vælger Debug | Compile i menuen, vil den vise dig hvor der er fejl.
Der mangler nok  en 'End If' i en If / then  / end if struktur eller en 'Next'  i en For x = 1 to X struktur eller en 'Loop' i en Do While / Loop struktur eller en 'End Select' i en 'Select case' struktur
Avatar billede per2edb Guru
27. maj 2022 - 17:17 #2
Tak for svaret. Nej det er ikke det der er problemet. Programmet "fryser" fast
Avatar billede MSchlamovitz Mester
28. maj 2022 - 08:54 #3
Jeg antager, at du får mulighed for at vælge mellem End eller Debug, i den dialogbox, der viser fejlmeddelelsen. Vælg Debug og se den 'gule linje'. Den burde indikere hvor fejlen ligger.
Avatar billede per2edb Guru
29. maj 2022 - 14:20 #5
Tak for svarene
Jeg prøver