Avatar billede Lars8960 Mester
30. maj 2022 - 14:31 Der er 2 kommentarer

To Skype adresser

Jeg har ved et uheld fået oprettet to forskellige Skype navene/adresser. Under begge navne har jeg indsat beløb. Jeg kan kun komme ind på den ene adresse. Den anden kan jeg ikke få vist på min pc. Er der en måde hvor jeg kan koble de to adresser sammen så jeg kan få fat i alle mine indbetalinger?
Avatar billede INK Ekspert
30. maj 2022 - 22:20 #1
Fandt dette på Google:
You cannot merge two Microsoft accounts, however you can connect them and use within one account. You can add aliases to your Microsoft account. An alias is a nickname for your account that can be an email address, phone number, or Skype name.

Har ikke selv erfaring med dette.
Avatar billede Lars8960 Mester
30. maj 2022 - 22:54 #2
Tak for dit forslag. Det vil jeg forsøge at benytte.