30. maj 2022 - 17:55 Der er 2 kommentarer

Messenger beskeder

Hej. Jeg har i aftes ved en fejl kommet til at slette en samtale gruppe jeg er med i på Messenger . Den indeholder fler års billeder og beskeder, som jeg så gerne vil kunne se igen. Jeg er stadig medlem af gruppen, men det er som om jeg lige er kommet med i gruppen og kan ikke se hvad der er foregået forud. Håber i kan hjælpe mig.
Venlig hilsen Marianne
Avatar billede eurositi Ekspert
30. maj 2022 - 18:52 #1
Under din profil vælger du "Indstillinger og privatindstillinger" > Indstillinger.
Derfra vælger du ude i venstremenuen "Dine Facebook-oplysninger".
Herefter vælger du "Download dine oplysninger".

På den følgende side af-markerer du alt og vælger derefter "Beskeder". Du skal desuden angive et tidsinterval.
Du kan f.eks. udfylde det således: https://i.imgur.com/hrxLQRJ.png
Klik herefter på "Anmod om download" nederst på siden.
Herefter kan du se status på eksporten på det andet faneblad "Tilgængelige filer", som vist her: https://i.imgur.com/xWgyant.png

Det tager noget tid afhængigt af, hvor mange chats og hvor mange vedhæftede mediefiler, beskederne indeholder. I skrivende stund har jeg selv ventet i knap 10 minutter på mit eget download...
01. juni 2022 - 12:34 #2
Hejsa. Så er det forsøgt, og de slettede samtaler og billeder kommer ikke med i downloaden, kun de samtaler der ligger i min indbakke lige nu 😩
Har i andre forslag???
Vh Marianne