Avatar billede bas Forsker
31. maj 2022 - 17:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Treesize portable og drev C

Hej
Vi har en PC med Windows 7, hvor C drevet er fyldt.
Vi vil gerne finde ud af  hvilke filer der fylder, og vi har derfor prøvet at køre Treesize. Vi får dog at vide, at der ikke er plads nok til at køre den.
Man kan vel ikke køre Treesize portable lign. og på en eller anden måde få adgang til C drevet?

På forhånd tak.
Avatar billede milter Ekspert
31. maj 2022 - 18:01 #1
Hvis C-drev er det eneste på computeren, så prøv at fjerne overfødigt materiale på denne måde:

https://www.howtogeek.com/125923/7-ways-to-free-up-hard-disk-space-on-windows/

Prøv derefter, om du kan installere Treesize.

Hvis du har en ekstra partition på computeren med plads (D, E eller lignende), så prøv at installere Treesize på et af dem.
Avatar billede bas Forsker
31. maj 2022 - 18:24 #2
Mange tak.
Det må jeg have kigget nærmere på.
Avatar billede bas Forsker
01. juni 2022 - 16:10 #3
Treesize kan køres fra PC'ens D-drev.